Gerbiami klientai,

reaguodami į Pasaulinės sveikatos organizacijos paskelbtą COVID -19 pandemiją, Lietuvos vyriausybės paskelbtą trečią (visiškos parengties) civilinės saugos sistemos parengties lygį ir karantino režimą, bei siekdami maksimaliai apsaugoti įmonės darbuotojų darbuotojų ir klientų sveikatą nuo 2020 m. kovo 16 d. mes veiklą vykdome su žemiau išvardintais pakeitimais:

  1. Karantino laikotarpiui stabdome fizinių parduotuvių veiklą.
  2. Vykdome tik nuotolinę prekybą verslo subjektams, su kuriais yra pasirašyta ilgalaikė prekių tiekimo sutartis.
  3. Pasikeitus kliento veiklos statusui (sumažinus veiklos apimtis, sustabdžius veiklą, paskelbus prastovą, bankrotą ar pan.), apie tai prašome kliento informuoti jį aptarnaujantį Wurth vadybininką arba e-paštu: karantinas@wurth.lt
  4. Už prekes atsiskaitoma tik pavedimu.
  5. Telefonu ar e-paštu pateikti užsakymai vykdomi prekes pristatant logistikos kurjerių pagalba.
  6. Klientui pageidaujant, jis prekes gali atsiimti bekontakčiuose siuntų atsiėmimo taškuose, kurie pilnai atitinka SAM reikalavimus darbui karantino sąlygomis:
  • užtikrinama galimybė ne rečiau kaip kas 2 valandas, o esant poreikiui ir dažniau, darbuotojui plautis rankas su muilu po tekančiu vandeniu;
  • darbuotojas dėvi apsaugantį kombinezoną, respiratorių, apsauginius akinius, pirštines;
  • vieta iš kurios klientas pasiima prekes, įrengta tarp žmonių išlaikant saugų, ne mažesnį nei 2 metrų atstumą;
  • kroviniai yra dezinfekuojami ir po kiekvieno kontakto dezinfekuojami paviršiai ant kurių dedami kroviniai;
  • ne rečiau kaip 4 kartus per dieną dezinfekuojamos durų rankenos, turėklai, jei tokie yra, ir krepšeliai


Bekontakčių siuntų atsiėmimo taškų kontaktus rasite paspaudę čia.



Šių kritinių aplinkybių laikotarpiu „Wurth Lietuva“ savo veiklos nestabdo. Didžiajai daliai mūsų darbuotojų organizuotas darbas nuotoliniu būdu. Tiekimus vykdo mūsų logistikos partneriai o Wurth klientų aptarnavimo centrus mes pertvarkėme į bekontakčius užsakymų atsiėmimo taškus.

Patikiname Jus, kad Wurth Lietuva darbuotojai, kurie dirba pašto adresus turinčiuose užsakymų atsiėmimo taškuose, aprūpinti darbui reikalingomis apsaugos priemonėmis visam karantino laikotarpiui, visos gautos siuntos yra dezinfekuojamos.

Norime jus užtikrint, kad ir sutrikus mūsų partnerių tiekimui, esame pasiruošę vykdyti mūsų produktų pristatymą savo pajėgomis tiek, kiek tai bus saugu. Dar kartą norime Jums priminti, kad Wurth Lietuva darbuotojai, kurie pristato techninius produktus į kliento adresu nurodytas aptarnavimo lokacijas (tinkamai paruoštas vietas), yra instruktuoti ir dirba bekontakčiu būdu, tačiau bet kuriuo atveju laikosi kliento instrukcijų tame kliento patalpose esančiame pristatymo taške.

Jūsų įgaliotam asmeniui paprašius mes informuosime apie mūsų galimybes sutvarkyti Jums tinkantį procesą tokiame atsiėmimo taške, prisilaikydami higienos reikalavimų. Šiuo klausimu mūsų kontaktinis asmuo yra Wurth Lietuva pardavimų direktorius Žydrūnas Juodis, el. p zydrunas.juodis@wurth.lt ir specialistas Algirdas Ščiupokas, el. p. algirdas.sciupokas@wurth.lt.

Užsakymai šiuo metu vykdomi pagrinde Venipak pagalba. Suprasdami situacijos dinamiškumą ir koks milžiniškas krūvis tenka logistikos kompanijoms, mes siūlome sekti jų puslapyje www.venipak.lt esančią aktualią informaciją. Savo ruožtu informuojame, kad šios dienos duomenimis, mes galime prisiimti atsakomybę už prekių Jums pristatymą 48 VALANDŲ laikotarpyje nuo užsakymo patvirtinimo.

Tai pat prašome itin kruopščiai ir atsakingai pateikti tikslų pristatymo adresą, vietą ir telefoną asmens, įgalioto bekontakčiu būdu atsiimti užsakymą iš kurjerių Jūsų darbo vietoje.

Mes įsipareigojame atlikti visus šiuo metu įmanomus veiksmus, būtinus užtikrinti sutartinių įsipareigojimų vykdymą.

Tikimės Jūsų kantrybės ir supratingumo.
Jei turite klausimų susisiekite su asmeniniu „Wurth Lietuva“ vadybininku, arba siųskite savo klausimus karantinas@wurth.lt

Jūsų, Wurth Lietuva